LASIK Laserowa korekcja wzroku

Optometry located in Jefferson Park, Chicago, IL

W Ideal Family Eye Care Dr Szewczyk wykona kompleksowe badanie wzroku i ustali, czy jesteś dobrym kandydatem do zabiegu LASIK lub innych chirurgii.

Aby kwalifikować się do zabiegu, musisz

• Mieć co najmniej 18 lat
  • Mieć stabilny wzrok co najmniej przez rok przed operacją
  • Mieć zdrowe oczy, które nie są zainfekowane, nie mają blizn lub problemów związanych z nerwami optycznymi, chorób siatkówki ani zaburzeń rogówki
  • Być dobrze poinformowany o procedurze i mieć realistyczne oczekiwania
  • Mieć dobry ogólny stan zdrowia
  • Nie cierpieć na żadną autoimmunologiczną chorobę układową
  • Posiadać odpowiedni film łzowy
  • Nie być w ciąży.

Tak jak w przypadku każdej procedury medycznej, laserowa korekcja wzroku wiąże się z ryzykiem. Ważne jest, że rozumiesz ryzyko tej procedury przed podjęciem decyzji. Niektóre z potencjalnych zagrożeń to:

• Okulary do czytania: U niektórych osób może zachodzić konieczność używania okularów po zabiegu LASIK, w szczególności gdy krótkowzroczność umożliwiała im czytanie bez okularów, zanim poddali się zabiegowi. (osoby cierpiące na starczowzroczność)
  • Pogorszenie wzroku: po zabiegu pacjent może nie widzieć tak dobrze jak przed jego przeprowadzeniem, gdy nosił okulary i soczewki kontaktowe.
  • Zespół suchego oka: W niektórych przypadkach zabieg LASIK może uniemożliwić produkowanie właściwej ilości łez niezbędnych do odpowiedniego nawilżania oka. Umiarkowany zespół suchego oka jest skutkiem ubocznym, który mija zazwyczaj po około tygodniu, jednak w przypadku niektórych pacjentów objawy te mogą ciągle nawracać.
  • Infekcje oka: Podobnie jak w przypadku innych zabiegów chirurgicznych, istnieje zawsze niewielkie ryzyko wystąpienia zakażenia. Bezpośrednio po zabiegu, lekarz przepisze krople, które zminimalizują ryzyko infekcji.